Providers & Netwerk
Simyo verlaagt tijdelijk in prijs met zijn Sim Only internetbundels
- dinsdag 08 mei 2018, 11:53
Sim Only of een Prepaid kaart: wat is nou het verschil?
- dinsdag 23 mei 2017, 22:03
Je hebt een mobiele telefoon, maar nu wil je nog bereikbaar zijn. Dan heb je een simkaart nodig. Je kunt dan kiezen tussen een Sim Only- of een prepaidkaart. Maar hoe maak je nou die keuze?
Goede SIM Only providers
- zondag 13 november 2016, 22:44
an oudsher was het normaal bij het afsluiten van een mobiel abonnement een mooie smartphone als bonus werd meegeleverd. Vooral omdat wij Nederlanders altijd voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, waren deze abonnementen met een ‘gratis toestel’ erg populair.
Hebben smartphone abonnementen hun charmes verloren?
- donderdag 08 september 2016, 12:49
In markt voor mobiele abonnementen, die sinds de economische crisis onder zware druk staat, blijken de SIM only abonnementen steeds populairder te worden.
Waar vind je de kortingscodes voor je telefoon?
- zaterdag 27 augustus 2016, 22:54
Iedereen heeft het wel eens meegemaakt. Je bent toe aan een nieuwe telefoon maar je weet niet zeker wat je moet doen. Neem je nou een abonnement met een toestel, of juist zonder een?
Onbeperkt bellen en sms'en?
- zondag 16 november 2014, 20:15
De providers bieden steeds meer abonnementen aan waarbij je onbeperkt kan bellen en sms’en. De grootste oorzaak hiervan is de komst van het internet op de smartphones.
T-Mobile gaat kosten inzichtelijker maken
- donderdag 13 november 2014, 13:21
Vanaf 2015 gaat T-Mobile de abonnementskosten scheiden van de toestelkosten. Dit maakte T-Mobile bekend op 12 november.
Vodafone komt met goedkope 4G-toestellen onder eigen naam
- maandag 21 juli 2014, 15:47
Het gaat in eerste instantie om twee toestellen die het 4G netwerk ondersteunen. De toestellen zullen voor een redelijk lage prijs worden verkocht.
Minder klachten bij Vodafone
- woensdag 16 juli 2014, 14:17
Vorig jaar zijn er zo’n 45.000 klachten binnengekomen, terwijl dat dit jaar maar 26.000 klachten zijn. Het telefonisch contact met de klantenservice is verminderd en er wordt meer contact gezocht met de klantenservice via de sociale media.